לפני כמה זמן הסברתי על פרסום פוסטים בלינקדאין ועכשיו אנצל את ההזדמנות להסביר על פרסום מאמרים (articles) במערכת. המדריך הבא יעזור לכם להבין את החשיבות שלהם אבל גם איך לעשות את זה טכנית.
אז מה אלו מאמרים בלינקדאין?
מאמרים בלינקדאין הם דרך נהדרת לשתף את הידע והניסיון שלך עם קהל רחב. הם יכולים להיות כלי יעיל לבניית מוניטין מקצועי, יצירת קשרים עם אנשים בענף שלך ושיווק העסק שלך. הם לרוב מופיעים גם בתוצאות גבוהות בגוגל וגם אפשר להציג אותם בעמוד הלינקדאין שלכם בתור "Featured".
איך לפרסם אותם במערכת?
הנה מדריך קצר על פרסום מאמר בלינקדאין:
- היכנס לחשבון לינקדאין שלך.
- לחץ על כפתור "הוסף מאמר".
- כתוב את כותרת המאמר .
- כתוב את תוכן המאמר .
- הוסף תמונות או סרטונים .
- הוסף קישורים למאמרים או אתרים אחרים.
- לחץ על כפתור "פרסם".
למה חשוב לפרסם מאמרים בלינקדאין?
ישנם מספר סיבות מדוע חשוב לפרסם מאמרים בלינקדאין, כולל:
- חיזוק המוניטין: פרסום מאמרים מבסס אותך כמומחה בתחום ועוזר לך למצב את הפרופיל המערכת וגם בוקטור העסקי שלך.
- למשוך לקוחות חדשים: כאשר אתה מפרסם מאמרים בלינקדאין, אתה יכול להגיע לקהל רחב של אנשים שמגיעים דרך לינקדאין או על ידי תוצאות אורגניות בגוגל.
- למשוך עובדים חדשים: אם אתה מחפש עובדים חדשים, מאמרים בלינקדאין יכולים להיות דרך מצוינת להציג את החברה שלך ולמשוך מועמדים איכותיים.
איך לפרסם מאמרים בלינקדאין נכון?
כדי לפרסם מאמרים בלינקדאין נכון, כדאי לזכור את הדברים הבאים:
- כתוב על נושאים רלוונטיים: חשוב לכתוב על נושאים שיהיו מעניינים וחשובים לקהל שלך. זה יעזור לך למשוך קוראים ולשמור על מעורבותם.
- כותרות מושכות : הכותרת היא הדבר הראשון שאנשים יראו כשהם יראו את המאמר שלך. חשוב להשתמש בכותרת שתהיה מושכת את העין ותגרום לאנשים לרצות ללחוץ עליה.
- תמונות וסרטונים: תמונות וסרטונים יכולים לעזור להפוך את המאמר שלך ליותר מושך וידידותי לקריאה.
- האשטגים: האשטגים יכולים לעזור לאנשים למצוא את המאמר שלך. כאשר אתה משתמש בהאשטגים, הקפד להשתמש בהאשטגים רלוונטיים לנושא המאמר שלך.
- רשתות החברתיות: כדי להגיע לקהל רחב יותר, חשוב לשתף את המאמר שלך ברשתות החברתיות.